Koh Lanta

Koh Lanta

Hallo Volgers,

Na veel drukte en oponthoud op de luchthaven Zaventem Brussel (wel te begrijpen na wat daar gebeurd is,(leek wel een oorlogsgebied) konden we vertrekken naar Kiev.
Na drie uur daar aangekomen gingen we gelijk door richting Bangkok dat was ruim 10 uur vliegen .
Op Bangkok vliegtuig geregeld naar Krabi, dit was de derde vliegtuig waar we in stapten, ja je moet er wat voor overhebben als je zo ver weg wilt.
Aangekomen in Krabi stond een taxie klaar om ons naar hotel te brengen ,hier blijven we 1 nacht . En dat was ook nodig want we waren erg vermoeid van de reis en temperatuur verschil (35 graden).
We hebben bijna 12 uur geslapen , gelukkig voelde we ons daarna weer wat fitter.
Vandaag de boot geregeld naar het eiland Ko lanta ongeveer 3 uur varen.
Op Ko lanta aan gekomen moesten we op zoek naar een hotel, we gingen eerst maar wat drinken want vocht hadden we wel nodig het is hier zo warm.
Gelijk werden we al aan gesproken door een mevr die ons in een tuk tuk met de koffers achterop even een paar hotels liet zien.
Uiteindelijk kozen we hotel Lanta Miami resort , Mooie bungalows bij het strand.
Hier blijven we tot maandag even relaxen hierna gaan we richting Phi Phi eilanden.
Groetjes vanuit Thailand!

astrid

lange reis achter de rug dan nog 6 uur tijdsverschil ,even bijkomen en nu lekker genieten. ze hadden het op de radio al over een hittegolf in thailand

Ria

Ben blij voor jullie dat het daar lekker weer is. Het blijft een lange reis maar dan heb je ook wel wat. Neem het er lekker van. Ik wens jullie een mooie trouwdag en Romy een fijne verjaardag toe daar. Liefs

Tineke Roos

Leuk om jullie zo te kunnen volgen! Ik wens jullie een prachtige reis!

Volgers

Door de slechte wife verbinding kan het wel een eens een paar dagen duren voor het volgende verslag .
Groetjes Pieter Akke en Romy

annelies

Het ziet er fantastisch uit......genieten maar.!
groetjes