Koh Lanta-Phi Phi eilanden

Koh Lanta-Phi Phi eilanden.

Op Koh lanta voor een paar dagen scooters gehuurd en het hele eiland verkend, erg leuk zo kom je op plekjes waar je van droomt en de stranden zo mooi.
Het links rijden moest wel even wennen maar dat gaat vanzelf.
We eten hier voor ongeveer 10 per persoon.
We hebben ook bij een kraampje langs de weg gegeten je kon kiezen uit heel veel thaise gerechten .
Hier eet je voor drie euro met drie man wat een verschil en het was zo lekker sate met nassi , natuurlijk letten we wel op hoe het er uit ziet en er aten meer toeristen dan is het zeker goed.
Morgen gaan we richting Phi Phi eilanden , boot is al geregeld ongeveer 1 uur varen .
Aangekomen op de Phi Phi eilanden heel veel toeristen veel chinezen viel ons op .
Wat was het warm ik hoorde zelf dat het afgelopen 50 jaar niet zo heet is geweest, veel water drinken want zweten hier doe je de hele dag.
Na lang zoeken een bungalow gevonden .
Een villa aan strand Phi Phi Villa resort , je loopt zo het strand op ja dit zijn plekjes waar je van droomt.
Ook hoorde we dat tsunami hier heel erg is geweest in 2004.
We blijven hier een paar dagen de bedoeling is om een snorkel toer te gaan doen maar maar aan gezien we alle drie wat verbrand zijn wachten we daar nog even mee.
Zelfs factor 50 helpt niet zo hard gaat het hier.
Ook excursie met de boot besproken naar apen strand , twee uur varen en ze laten je ook mooie plekjes zien van de Phi Phi eilanden.
Het grappige is het is een gewoon bootje met een dak er op ja dat is wel prettig anders verbranden we wel heel erg.
De volgende dag rond 10 uur afgesproken voor de boot toer, leuk hoor die aapjes op het strand ze ze vinden het heerlijk het zee water. Maar geen spullen meenemen ze pakken het zo weg bij je.
Ook prachtige baaien waar je wat kan snorkelen al die vissen ze zwemmen gewoon om je heen lijkt wel een grote aquarium je voelt ze zelfs tegen je aan .
Prachtig natuurschoon en heel veel rotsen zo ongerept we genoten ervan.
Morgen boot geregeld naar Phuket wekkertje weer vroeg zetten.
De bedoeling is dat we op Phuket ook een paar dagen blijven.

Nel

Goh Akke, wat klinkt het romantisch allemaal. Daar dromen wij van, jullie zien het met eigen ogen en genieten met jullie mee.

Karin

Dit zijn belevenissen die je je hele leven bij je draagt, geniet er van

Esther

Zo te lezen allemaal geweldig! Wat een aparte dingen zien jullie allemaal. Leuk zeg!!

Tineke Roos

Wat een paradijs zeg! Mooie foto's ook het geeft een beeld van de prachtige omgeving! Geniet ervan!

ria

Een droom komt uit. Fijn dat jullie ons mee laten genieten. veel plezier verder.