Koh Phangan

Koh Phangan en terug reis.

Op het eiland Koh Phangan veel scooter tochtjes gemaakt zo kom je op prachtige plekjes .

Tevens zie je hele mooie strandjes , waar nog niet zoveel toeristen komen.

Ook op het midden van het eiland kwamen we olifanten tegen tijdens het scooter rijden , leuke ervaring.

Ook de terug reis geregeld.

Inmiddels zijn we weer veilig thuisgekomen de terug reis ging voorspoedig.

We willen jullie bedanken voor de leuke reacties en dat jullie ons gevolgd hebben.

Liefs Akke Pieter en Romy

richard.

mooie verhalen van jullie hoor,we hebben genoten daarvan...ook dat verhaal op khaolak!je maakt zo wat mee op je vakantie!en eerlijk...dit is toch veel leuker dan een all inclusive hotel in turkije!!
iedergeval welkom thuis en geniet van de heerlijke temperatuur hier..

dikke kus...

Brigitte

Wat is jullie vakantie omgevlogen!! Maar wat hebben jullie weer mooie herinneringen gemaakt!
Welkom thuis!

Ria

Ook namens ons WELKOM THUIS. fijn dat jullie weer een mooie vakantie hebben gehad en bovenal weer veilig thuis zijn gekomen. Bedankt voor je mooie verhalen en foto's . Lief dat jullie die met ons wilden delen. groetjes en tot snel.

Willie en Piet

Het zijn weer schitterende levensverhalen,weer enorm van genoten groetjes xxxx