Twaalfde verslag

Twaalfde verslag

Vandaag begon de terug reis boot gaat om 15.00 uur, we gaan met de lokale boot.
Had wel wat alles ging mee we zaten wel krap op de boot en onze koffertjes stonden tussen de lokale bevolking in.
Aan de overkant Lombak stond een taxi klaar dit had de eigenaar van het hotel geregeld zijn broer zou ons naar het vliegveld in Lombok brengen.
Dit ging allemaal goed we waren op tijd onderweg zagen we nog wat van Lombok ook prachtig met zijn rijst velden en veel aapjes langs de weg.
Op het vliegveld ging het goed met Lyon air prima vlucht, ook veel lokale mensen die op weg waten naar Jakarta.
Aangekomen op Jakarta moesten we nog even wachten daarna op de vlucht naar Dubai.
Veel turbulentie onderweg, ik kon moeilijk slapen ik dacht ook elke keer aan het vliegtuig wat neer gestort was afgelopen dinsdag dit zijn geen leuke berichten als je zelf het vliegtuig in moet stappen!!
Maar uiteindelijk aangekomen in Jakarte ,wel een beetje vermoeid maar na een bak koffie ging hetwel weer.
We zouden Dubai nog gaan bekijken want we hadden bewust gekozen voor een tussen stop van 10 uur.
Uiteindelijk met de metro door Dubai wat een grote gebouwen je weet niet wat je ziet zo luxe en ze zijn overal aan het bouwen.
Alles ziet er top uit overal airco alles netjes en tip top verzorgd.
Wat ons wel opviel de mensen waren helemaal niet vriendelijk,er kon geen lachje van af.
Wat een verschil met Indonesië daar hebben ze niet veel maar iedereen praatte met elkaaren lachte met elkaar.
Zo zit je dus weer in een heel andere wereld, we wilden een speciaal
hotel Palmspring op de foto nemen maar we konden er moeilijk komen alles was afgeschermd .
Dit Hotel is heel duur 8000 euro kost een kamer, hier komen dus de hele rijken mensen er is zelfs een helikopter dek boven op het hotel.
Daar wat rond gelopen toch leuk om te zien .
Na het lopen toch wat trek in koffie en eten gekregen, maar we dachten we. dat zal wat kosten uiteindelijk viel het reuze mee.
Later weer terug naar de lucht haven met de metro want onze vlucht gaat om 15.30 uur.
Nu het laatste stukje van onze reis op naar huis .
Hier wilde wij iedereen bedanken die onze reis verslagen volgde en de leuke reacties die we kregen,we vonden het ook erg leuk om jullie mee te nemen met onze fantastische reis.

Rob & Brigitte

Ik vond het erg leuk jullie zo te kunnen volgen! Goede reis nog voor het laatste stuk en tot volgende week! X

Nel

Wat is dat snel gegaan en wat een leuk verslag van jullie reis. Ik heb ervan genoten. Nog een laatste stukje naar huis. Tot zondag!

richard.

Leuk om julli te volgen,en jee wat ging het toch snel.
Jullie hebben een mooie ervaring om op terug te kijken en om ook nog even na te genieten van deze fantastische reis!
Het zal alleen wel even wennen worden in ons landje qua temperatuur en het weer.

x ries.

Ria.

Inmiddels weer thuis in het koude natte Nederland.
Schitterend om alles zo te lezen en erbij te zijn wat jullie mee maakten. Wel een werk om dat zo te doen maar jullie hebben er wel succes mee gehad met deze reisblog. Je kan altijd zelf nog alles terug lezen dat doen wij ook wel eens en dat is ook leuk om te doen. Jullie kunnen er weer even lekker tegen aan en je hebt altijd de foto"s nog. Welkom terug.