Koh Samui en Koh Phangan

Koh Samui en Koh Phangan

Wekkertje weer vroeg gezet we werden om 8 uur opgehaald met een mini bus op weg naar Krabi.

Daarna overstappen op een een toering car bus naar Surat Thani , daarna met de boot naar Koh Samui, al met al een reis van acht uur.

Appartement hadden we al geboekt voor een paar dagen dat was wel prettig , want na een lange reis nog een slaap adres zoeken is niet prettig.

In een heel druk gedeelte zaten we het leek wel het kleine Bangkok geen plaats waar we lang wilde blijven.

Met de eigenaar geregeld om de volgende dag scooters te huren, wel leuk om het eiland te verkennen.

De volgende dag een paar mooie strandjes gezien, maar wat was het hier druk op de weg goed op letten.

Ook viel het ons op dat het langs de kust strook erg volgebouwd is met resort en restaurants zonde van dit mooie eiland.

De volgende dag wekkertje vroeg zetten voor de boot naar het volgende eiland Koh Phangan.

De boot tocht duurde ongeveer 1 uur, viel mee maar wat was het warm.

Ook nog zoeken naar een hotel , een taxi reed ons langs de hotels en we zijn terecht gekomen in Da Kanda Villa Beach resort.

Mooi resort aan een mooi strand rustig gelegen, ja dit is meer ons plek.

Besloten om hier 7 dagen te blijven we zijn het reizen een beetje zat mede door de warmte.

Vanuit hier kan je leuke tripjes maken ook naar andere eilanden.

Ook een aantal dagen scooters gehuurd om het eiland te verkennen.

Ook gegeten bij een markt hal met allerlei kraampjes waar je van alles en nog wat kan eten, alles ter plekke vers gemaakt voor een habbekrats .

Verse smoothies kan je kiezen uit allerlei soorten groente en fruit, heerlijk zo lekker hebben we ze nog niet gehad. En dat voor ongeveer 75 cent.

We vermaken ons momenteel met diverse mensen o.a. Duitsers, Oostenrijkers, Canadezen, Nederlanders en uiteraard Thaise!

Esther

Wat leuk te lezen dat jullie van alles ondernemen! Ook lekker dat jullie nu 7 dagen op 1 plek verblijven. Hoeveel graden is het daar??? Hier schijnen we een koud Pinksterweekend te krijgen nadat we heerlijke zonnige dagen achter de rug hebben. Het zwembad stond hier in de achtertuin maar deze voor het weekend maar leeg gegooid. Geniet er van lieve mensen. X

Akke

Hoi Ester het is hier rond 40 graden in de zon erg heet

annelies

Hoi akke
Wat weer een mooie foto's ... net ansichtkaarten.!
Dat er zulke mooie plekjes zijn zeg ..Geniet ervan ook van de warmte tis hier hartstikke koud.
groetjes

jolanda

Wat ontzettend geweldig mooi daar!! Jeetje! Wat zullen jullie genieten zeg! Heerlijk! Tot gauw weer Akke! en geniet! Liefs xxx

Marlies

Wat een prachtige foto"s en mooie verhalen. leuk om zo een beetje met jullie 'mee te reizen' . Heel veel plezier nog en geniet volop van deze onvergetelijke trip. Groetjes!

Akke

Dank jullie voor de leuke reacties we zijn nu bezig de terug reis te regelen er komt nog 1 verslag aan liefs akke

Ria

Alles ziet er weer toppie uit daar en jullie genieten echt met volle teugen. doen jullie goed hoor maar als jullie thuis komen hebben jullie gelijk rust nodig om bij te komen van alle indrukken en het reizen die jullie daar opdoen. Prachtig allemaal. Wanneer zijn jullie weer thuis???? Neem het er nog maar even van en een hele veilige thuisreis voor jullie.
liefs

Willeke

Wat een mooie foto's, fijn om te zien en te lezen dat jullie genieten.

Succes met het regelen van de terug reis en geniet nog lekker!

Liefs