Eerste verslag

Vliegtuig Amsterdam Dubai een mooi groot vliegtuig waar 600 man aan passagiers met 17 stewardessen wat een geweldige service met een eigen laptop voor je we vlogen met de Emirates drinken en eten volop al inclusief . Daarna vier uur verblijven op luchthaven Dubai we kregen wel een beetje slaap van het wachten maar wat een luxe op dat vliegveld je kon wel merken dat er olie zit .

Daarna op het vliegtuig naar Jakarta 8 uur vliegen ook met de Emirates ook prima bevallen. Ook een aantal verschillende passagiers gesproken met elk een verschillende reis doel een echtpaar ging als reis doel een cruise maken ze stappen op de cruise boot in Singapore om dan terug te varen naar Nederland Naar Rotterdam ze deden er een maand over ook een passagier die met spoed naar malaise ging omdat zijn moeder van 75 een hartinfarct had gekregen .
Ook een moeder en dochter uit Istanbul gingen op familie bezoek in Jakarta deze vrouw was zo klein dat ze haar handbagage zelf niet kon pakken ik hielp haar en het leuke ervan was ze gaf mij een Turks souveniertje uit Istanbul
We waren wel wat vermoeid dus we zochten snel een taxi bij aan komst.
Wat een verkeer we deden er bijna 3 uur over om bij het hotel te komen . Afstand was maar 15 km.
Er wonen dertig miljoen mensen zeven miljoen auto's en heel brommertjes je weet niet wat je ziet, ik zou helemaal gek worden als ik daar zou wonen en erg veel stank van riolering en etend lucht .
Na een goede nachtrust weer vroeg op we wilden op tijd naar het trein station om kaartjes te kopen naar Yogyakarta.
Inmiddels zitten we in de trein de rit duurt ongeveer acht uur wat een uitzicht je ziet zo veel van Java

Reacties

Reacties

richard

Ja wat een treinreis is dat! Helemaal super, door al die sawa's..echt geweldig.
Goed dat je eigen eten meenam...zal het nooit vergeten dat ik in de treinvoedsel vergiftiging opliep :-(.
Geniet ervan...en we volgen jullie.
Kus van ons X

piet brondgeest

wat een geweldige reis dat is genieten ,hou ons op de hoogte !

Tineke Roos

Hallo Akke en Piet, wat een reis zeg en wat een wereld van verschil zie je dan he? Ik vind het erg leuk om het zo te kunnen volgen en hou de collega's die je niet volgen op de hoogte!

esther karemaker

Lieve Akke en Piet, Alvast een hele onderneming achter de rug om er te komen!!! Ik hoop dat jullie ontzettend genieten! X

ria de wit

Hoii hoi. met dank aan Ester kan ik je nu ook volgen en ja zo maak je nog heel wat mee. Ik hoop dat jullie vreselijk genieten maar als ik dit zo lees lukt dat wel. liefs en ik ga jullie nu ook volgen hoor.

Monica

Wst een mooi vrslag zeg klinkt heel vermoeiend maar erg interresant
toppie kijk uit naar volgend jaar of over twee haar bedankt dat jullie het met ons wilde delen ?????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!