vierde verslag

11 maart 2015

Boot over tocht naar Bali .

Dit ging voorspoedig elk uur gaat er een boot naar Bali plek 1.20 euro voor twee man geen geld de tocht duurt 45 minuten.
Het leuke ervan we zaten tussen het volk de meeste toeristen zaten beneden in een taxi of bus met aircondition .
In het begin van de trip kwam mijn waaiertje goed van pas later voelde ik het windje komen.
Er waren zelfs vip plaatsen met airo , kwamen we later achter moest je natuurlijk wel bij betalen.
Ach voor 45 minuten was dit wel vol te houden ik ben nu wel wat gewend na de monster treinreis .....
We waren op het dek de enige toeristen had wel wat specials.
Aangekomen op Bali , na flink onderhandelen konden we voor 15 euro naar lovina beach Hotel Angsoka (we werden getipt door een indonesier op Java dat dit een goed hotel is.)
En inderdaad zag er goed uit een bugalowtje aan het zwembad.
Gelijk excursie geboekt om dolfijnen te spotten, moesten wel voor zonsopgang op dat was dus vroeg wekkertje zetten.
Maar het was zeker de moeite waard het is mij zelfs twee keer gelukt foto's te maken van dolfijnen.
De rest van de dag gaan we lekker zwemmen en relaxen.
Vandaag ook de excursie rontrip lovina geboekt dat gaan we morgen doen.

Reacties

Reacties

Brigitte

Wat hebben jullie al veel meegemaakt!

Esther

Wat leuk dat jullie dan ook echt dolfijnen hebben gezien! Dat is soms ook nog maar afwachten. ...

ria de wit

Ja Akke die dolfijnen blijven je ook altijd bij zoals zoveel wat jullie al gedaan hebben. Ik vind ook dat je alles leuk beschrijft en het is erg leuk en prettig om te lezen. Je doet je best erop. Heerlijk datje met onderhandelen ook nog iets bereikt. ik kijk alweer uit naar je volgende verslag. doeidoei

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!