zesde verslag

Zesde verslag

Vandaag op tijd op we gaan richting ubud voor twee dagen koffertjes weer ingepakt, ik ben blij dat ik niet zoveel baggage mee heb genomen.
We laten af en toe ons wasje doen door de was service, keurig hoor gewassen en gestreken komt het terug.
Aleen opletten dat ik niet teveel koop want ze hebben hier van die mooie sarong doeken, deze doeken kan je voor alles gebruiken .
Met name als sjaal,handdoek of als draag doek voor een baby .
Uiteindelijk voor de hele familie een aantal gekocht ze waren hier het voordeligst.
Op weg naar ubud gaan we door een mooie natuur allemaal rijstvelden en palmbomen een plaatje om te zien.
We moeten nog steeds wennen aan het links rijden als we gaan oversteken kijken we nog steeds naar rechts, ik zal zelf nooit gaan rijden !!
Ook wat ons opviel alle satelliet schotels staan recht omhoog, bij ons staan ze schuin, de satellieten hangen hier recht boven.
aangekomen in Ubud een leuk appartementje gevonden, eerst even zwemmen afkoelen het is best wel warm.
Ubud is een plaats in het centrum van Bali en wordt beschouw als cultureel centrum van het eiland Bali.
Ubud heeft een bevolking van omgeveer 8000 mensen , de naam is afgeleid van het Balinische woord Ubad wat medicijn betekent.
Smiddags naar het apen bos bos geweest , waren zo'n 600 apen leven.
Altijd leuk vooral die kleintjes, je moest wel op passen want ze nemen zo je spullen.
Ik moest mijn tas op bergen want ze hingen er al aan, zelfs mijn haarklem vonden ze interessant.
Daarna nog even koffie gedronken met uitzicht over de rijstvelden.
Morgen een shuttle bus geregeld naar Kuta, we hebben nu wel zin in een dagje strand!
Maandag gaan we richting Sanur daar willen we zes dagen blijven en daarna naar de Gili eilanden.

Reacties

Reacties

Brigitte

Dus je kom straks in een sarong te werk, Akke? ;-)

Ria

Heerlijk alles wat jullie daar zien en meemaken. Je schrijft het zo leuk dat het net is of we mee reizen.
Ik snap dat je daar niet gaat rijden hoor zou ook niets voor mij wezen. respect voor een ieder die dat wel doet. Kijk inderdaad maar uit dat je niet te veel koopt want het moet allemaal mee naar huis. Al is de verleiding groot. Blijf genieten en leuk schrijven dan blijven wij het lezen. Veel plezier nog daar in de verre.

Brigitte

Het zou wel gezellig staan vooral Hr H zou het erg leuk vinden .

annelies

Dhr h wacht vol verwachting op je foto's.....
Lekker genieten.....voordat je het weet sta je weer op schiphol.!

richard

Haha dat ze ook links rijden lijkt me heel apart...en wat je zegt met oversteken moet je heel goed oppassen naar welke kant je kijkt!!
ziet er prachtig uit daar..X

Karin

Wat een belevenis zo'n reis, geniet ervan

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!