zevende verslag

Zevende verslag

Vandaag dagje Sanur geweest heerlijk een dagje strand, vanmorgen met de bus daar heen gegaan.
Aangekomen in sanur eerst even wat verkoeling zoeken bij een strand tentje waar je ook gelijk even de zee in kon gaan .
Natuurlijk in de schaduw want verbranden doe je zo we hebben ons goed ingesmeerd maar het is toch oppassen.
Gelijk gebruiken we deze dag om oms te orienteren op morgen want de bedoeling is dat we hier een hotelletje gaan zoeken.
Toevallig zat er een reis leider en die vertelde dat zijn broer cottages verhuurde op het eiland Lembongan .
Dit leek ons wel erg leuk we moeten wel met de boot over, de cottages zagen er goed uit. alleen onze reis plannen zijn iets gewijzigd.
Boot geregeld voor morgen,een soort speet boot.
Heerlijk aan het strand gegeten ,het viel mij op dat er veel groepen aan het mediteren waren op het strand.
Leuk om mee te maken.
Ook veel Indonesische mensen hadden een vrije dag en wat zo leuk was ze zaten allemaal gezellig met elkaar te eten iedereen had wat mee genomen,
Wat een samenhorigheid ja daar kennen wij als Nederlanders veel van leren .
Deze mensen zijn tevreden met hun leven en sommige hebben niet veel, maar ze stralen zoveel geluk uit .
Stres kennen ze niet alles rustig aan morgen weer een dag,
Het was weer een indrukwekkende dag mooi strand en ook weer
wat mensen leren kennen.
Morgen gaan we op weg naar Lembongan.

Ria

Jullie doen het goed hoor. nieuwe mensen ontmoeten, nieuwe ervaringen op doen en tevens heel veel in je opnemen. Fantastisch. Ik wens jullie morgen weer een mooie dag toe.

annelies

Leuk ....daar kun je wel een scooter huren .Mooi rondje eiland doen.
Er rijden daar geen auto's dus goed te doen.

Marlies

Wat een mooie verhalen Akke, en wat een ervaringen allemaal, fantastisch. Veel plezier en genieten!

Emmy

Hallo Akke en Pieter.
Ben net begonnen met alle verslagen lezen.
Annelies heeft me toegevoegd.
Ik vind het grandioos en nog heel veel plezier en ervaringen toegewenst