achtste verslag

Achtste verslag.

Koffertjes weer ingepakt op naar de eilanden.
Shuttle bus geregeld brengt ons naar Sanur daar stappen we op een boot die ons naar Het eiland Lembongaan.
Het is de bedoeling om daar drie dagen te blijven ,we hebben daar een cottage gehuurd(Suka beach bungalows).
Dit zag er op het plaatje leuk uit,ik ben benieuwd.
De boot doet er ongeveer 30 minuten over, dit is dus een hele snelle speed boot.
Aangekomen op Lembongaan wel een hele ervaring met zo'n boot die ging wel 80 km per uur .
Op Lembongaan wonen 2000 mensen en er mogen geen auto's rijden,alleen wat open jeepies om de toeristen naar hun verblijf te brengen.
Aangekomen in onze cottage Pemedal beach, prachtig gelegen aan een het strand ons tarras had uitzicht over de zee en een klein zwembad voor je cottage.
Dit zijn dus de plekjes waar je van droomt, hier blijven we drie dagen.
Morgen zijn we van plan een scooter te huren, hier kan het wel rijden geen auto's dan durf ik het wel!!

ria

Prachtig en wat een geluk daar. ga maar lekker toeren op een scootertje. tuurlijk durf jij dat Akke. als je daar rondrijd kan je alles goed in je opnemen. Heel veel plezier op het eiland,

richard

mooi hoor,en weet je,op een scooter zie je alles veel beter dan in een auto!als ik die foto's ook zie..echt prachtig hoor!
Geniet er nog maar even van want voor je het weet zit je alweer in het vliegtuig terug naar huis met een hele mooie ervaring rijker.

x ries