elfde verslag

Elfde verslag

We zijn uiteindelijk toch op Gili M gebleven het beviel ons goed, de cottage was goed en er was hier veel te doen.
Wel een dagje gesnorkeld en met de boot naar Gili M geweest, dit is het kleinste eiland van de Gili eilanden.
Eigenlijk het mooiste eiland met niet zoveel hotels .
Als ik weer eens terug zou komen ga we naar dit eiland ,de natuur is nog mooier en stranden natuurlijk.
En ook ideaal om te snorkelen,en dat vinden we wel erg leuk.
Ook een schildpadden opvang bezocht, heel interessant hoe dat daar gaat.
De schildpadden verstoppen hun eieren in het zand, schildpadden op vang centrum raapt ze bij elkaar (zoekt ze op),en laat ze op een veilige plaats uitkomen.
Vervolgens blijven ze de eerste 8 maanden in water bakken in het opvang centrum en daarna uit gezet in zee.
Want dan is de kans op overleven veel groter.
Ja dat was echt interesant en goed werk deden ze daar
voor deze dieren anders zouden ze uitsterven.
Ja de vakantie nadert zijn laatste dagen morgen een boot geregeld naar Lombok en geregeld dat er een taxi klaar staat om ons naar het vliegveld te brengen .
We vliegen in de avond naar Jakarta met een binnenlandse vlucht(2 uur) en met een tussen stop van 2 uur naar dubay.
In dubay hebben we een tussen stop van 10 uur (bewust voor gekozen) zo hebben we nog even de tijd om wat dubay te zien.
Al met al we hebben nog een lange trip te gaan maar we zien ook weer wat.
Het laatste verslag zal onze terug reis worden ,maar wij kunnen nu al zeggen dat dit een levens verrijkende ervaring is.
Je leeft in een heel andere wereld.

Brigitte

Ik heb genoten van jullie reis!! Veilige terug reis

Ria

Ook ik heb met veel plezier jullie verhalen gelezen. dank daarvoor. Ik wens jullie ook een hele goede vlucht toe en ga dan nog lekker genieten in Dubay. Ik wens jullie vast wel thuis.

Tineke Roos

En dan is zomaar weer zo'n mooie reis voorbij maar wat een prachtige herinnering hebben jullie er aan over gehouden, veel gezien, veel gehoord en gedaan, het moet heerlijk zijn om daarop terug te kijken.
Ik wens jullie een hele goede thuisreis!